Comio Dijital Pazarlama A.Ş. olarak iletişimin, dijitalin ve ticaretin kesiştiği uzmanlık alanında yer alıyoruz. Alışverişin yeni hali elektronik ticaretin başlangıç noktasından, geleneksel ve dijital iletişime doğru yayılan, farklı sektörlerin tecrübeleriyle detaylanan bilgilerle ilerliyoruz.
E-ticaret tarafında öncelikle “doğru ürün-uygun satış kanalı” analizi ile başlayan sürecimiz teknik olarak yazılım altyapısına yön vererek devam ediyor. Kargolama ve muhasebe işlemlerinin sorunsuz sürdürülmesi ile elektronik ortamdaki müşterilere güven veren iletişimin sağlanması için çalışmalarımız ilerliyor. Bir elektronik mağazanın ilk adımından satışlarının başlaması ve verimliliğinin arttırılmasına kadar giden yolda, “e-ticaret süreç yönetimi” başlığı ile destek ve danışmanlık hizmeti veriyoruz.
Elektronik dünyada alışverişin anahtar kelimesi verilerle ilerlemekse, rakamlarla ve karşılaştırmalarla beraber karar alıp, yol almayı seviyoruz. Dijital iletişimde başarılı olmanın sırlarından biri olarak etkileşimi ön plana almak olduğunu öğrendik, bu sebeple “etkili ve etkileşim odaklı” iletişimi önemsiyoruz.
Dijital reklam kelimeleriyle “reklam bütçesi” kavramlarını aynı cümlede çok sık kullanıyoruz. Arama motorlarında kelime reklamları ve görsel reklamları, sizi herhangi bir sitede yakalayabilecek yeniden pazarlama reklamlarını aynı sıklıkla ve uzmanlıkla yönetebiliyoruz.
“Kim arayınca, neden ve nereden sitemize gelsin?” gibi soruların cevaplarını verebilmek için çalışıyoruz. E-ticareti, geleneksel ticaretin kurallarından kopmadan, 4P ile başlayan pazarlama hassasiyetlerinden uzaklaşmadan, müşteri ilişkilerini yüz yüze olduğundan daha fazla önemseyerek planlayan bir yönetim anlayışıyla, birlikte çalıştığımız markalarımızın yanında yer alıyoruz.